Obchodní podmínky

Kontaktní údaje

Název: ProfiSales s.r.o. 
Sídlo: Petrovice 193, 679 02 Petrovice 
IČ: 29261783 DIC: CZ29261783
Telefon: +420 777 235 032
Email: almi@almi.cz 
Fakturační adresa: Petrovice 193, 679 02 Petrovice 
Seznam provozoven: Petrovice 196, 679 02 Petrovice 
Provozní doba: PO-PÁ 7:30 - 15:00 hod.

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou 
prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. 

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. 

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně 
ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. 

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.


Doručování zboží

Zasílání v ČR

Objednané zboží Vám bude dodáno přepravní společností GEIS do 3 pracovních dnů, pokud je skladem. Cena přepravného je 49 Kč za zásilku. 

Zasílání do SK

Cena přepravného je 5,5€ za zásilku. Do Slovenské republiky posíláme knihy pouze při platbě předem.

Po přijetí objednávky Vás budeme kontaktovat a pošleme fakturu k úhradě. Po přijetí částky na účet, knihy odesíláme obratem.

Objednané zboží Vám bude dodáno přepravní společností GEIS do 5 pracovních dnů, pokud je skladem. 

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u 
jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží 
odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se 
doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. 

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned 
po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. 

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu 
trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit. 


Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu 
zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. 
Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou 
přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady 
marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je 
prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje. 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy 

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to 

bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se 
kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí 
uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení 
uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení 
zboží. 

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům 
na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od 
kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je 
povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen 
prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na 
dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady 
vrácení zboží nese kupující. 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči 
kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li 
dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke 
splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od 
smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí 
na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného 
podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, 
které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických 
důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, 
porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o 
ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u 
smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí 

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, 
nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, 
hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), 
jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého 
požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to 
povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit 
požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této 
součásti. 
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující 
požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o 
vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního 
používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro 
kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na 
přiměřenou slevu. 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době 
použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená 
podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou): 

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; 
• bezplatné odstranění vady opravou; 
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo 
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. 

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy 
věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení 
předvídala. 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu 
odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou 
slevu z kupní ceny. 

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo 
čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující 
uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k 
použití. 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného 
odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní 
údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného 
odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li 
kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném 
porušení smlouvy. 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace 
běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být 
při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a 
kompletní. 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, 
případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného 
posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez 
zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně 
nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o 
podstatné porušení smlouvy. 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo 
odstoupit od smlouvy. 

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl 
kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost 
prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení 
reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím 
SMS. 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v 
souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu 
smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto 
údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou 
osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. 

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na 
elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv 
náklady. 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat
nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci 
samostatného výkonu svého povolání. 

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od 
kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci 
samostatného výkonu svého povolání. 

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně 
spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. 

Smlouva a otázky související se řídí českým právem. 

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny. 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. března 2014.

Nákupní košík

V nákupním košíku máte: 0 zboží
V celkové hodnotě 0 Kč

Přihlášení

Zapomněli jste heslo? Registrovat

Tip na knihu

PŘEMŮŽEME AUTISMUS?

andele

V posledních dvou desetiletích se po celém světě prudce zvyšuje počet dětí s autismem. Na příchod autistů není v České republice připraveno ani zdravotnictví, ani školství. Co zjistili vědci? Co ukazují praktické zkušenosti? Co mohou pro své děti dělat rodiče? 279,- Kč

Komenského Vlastní životopis

andele

Komenského vlastní životopis zachycuje vzpomínky z let 1628-1658, od odchodu do exilu až po nalezení konečného útočiště v Amsterodamu. Tento poslední Komenského spis, vydaný až roku 1670 pod názvem Pokračování v bratrském napomínání, vznikl v obranné polemice jako reflexe i obhajoba vlastního života. 279,- Kč

Doporučujeme

VAROVNÉ SIGNÁLY OČKOVÁNÍ

andele

Podrobné a pravdivé informace o vakcínách by měly být přístupné v demokratickém státu všem občanům. Stejně tak by měla být právem každého rodiče svoboda informovaného souhlasu u očkování jejich dětí. 199,- Kč

Království Boží ve vás

andele

Kniha Království Boží ve vás náleží do spirituální linie Tolstého tvorby, která nabrala sílu a svébytný tón až v posledních dvaceti letech jeho života. Avšak o to vyzráleji a myšlenkově působivěji vyznívá. 299,- Kč

KUCHAŘKA PRO DIALYZOVANÉ PACIENTY

andele

Kniha vychází vstříc všem, jichž se daná problematika týká: Široké škále receptů, které splňují nároky na jakost surovin i chuť pokrmu, předchází stručný vhled do problematiky. 279,- Kč

ZÁKON NÁSILÍ a ZÁKON LÁSKY

andele

Kniha Zákon násilí a Zákon lásky nabízí čtenáři praktický návod, jak svůj život prožít smysluplně jako člověk, jak život nepromrhat a nalézt jeho skutečnou hodnotu. 229,- Kč